Regulamin Modułu Zamówień On-line

§1. Postanowienia ogólne

Podmiotem prowadzącym Moduł Zamówień On-line, działający pod adresem centrowt-cezal.com.pl (dalej: Moduł zamówień”), jest Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet-Cezal Sp. z o.o., wpisaną przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000185051. Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 2 395 000,00 PLN w całości opłacony. Siedziba firmy: 60-543 Poznań; ul. Dąbrowskiego 133/135. Spółce nadano nr NIP: 781-15-29-548 oraz Regon: 630980829. adres elektroniczny: centrowet@cezal.com.pl (dalej: „Centrowet-Cezal”).

Portal funkcjonuje na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz obowiązujących przepisach prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne.

Poniższe pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenie, przy czym odniesienia do wyrażeń w liczbie pojedynczej dotyczą także wyrażeń w liczbie mnogiej i odwrotnie:

Centrowet-Cezal –Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet-Cezal Sp. z o.o., wpisaną przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000185051. Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 2 395 000,00 PLN w całości opłacony. Siedziba firmy: 60-543 Poznań; ul. Dąbrowskiego 133/135. Spółce nadano nr NIP: 781-15-29-548 oraz Regon: 630980829. adres elektroniczny: centrowet@cezal.com.pl

Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji i zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta, ustalany indywidualnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji;

Moduł Zamówień On-line – usługa elektroniczna umożliwiająca za pomocą interaktywnego formularza, po uprzedniej Rejestracji i założeniu Konta Klienta, złożenie Zamówienia.

Klient – oznacza osobę będącą Przedsiębiorcą, korzystającą z Modułu Zamówień, tj. która zamierza zawrzeć lub zawarła umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, dostępnej w ramach niniejszego Modułu Zamówień, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej; Centrowet-Cezal ma prawo różnicować zakres oferty Moduł Zamówień dla poszczególnych kategorii Klientów zależnie od tego, czy i w jakim zakresie Klient posiada uprawnienia do nabywania i obrotu produktami leczniczymi weterynaryjnymi, zgodnie z Prawem Farmaceutycznym;

Konto Klienta – podstrona Moduł Zamówień, indywidualnie przypisana do danego Klienta, w ramach której gromadzone są informacje dotyczące każdego odrębnego Klienta, zabezpieczona indywidualnym Hasłem i uruchomiona po dokonaniu Rejestracji;

Koszyk – oznacza funkcjonalność Modułu Zamówień, która prezentuje informacje o wybranych przez Klienta Produktach do zakupu oraz umożliwiająca Klientowi ustalenie i zmianę danych Zamówienia, w tym: ilość Produktów, dane do faktury, formy płatności, adres dostawy oraz sposób dostawy;

Prawo Farmaceutyczne – oznacza ustawę z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. Dz.U. z 2022 r. poz. 2301 ze zm.);

Moduł Zamówień – Moduł Zamówień On-line prowadzony przez Centrowet-Cezal pod adresem centowet-cezal.com.pl;

Produkty – objęte ofertą Moduł Zamówień produkty lecznicze weterynaryjne dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, środki żywienia zwierząt, wyroby medyczne, środki pielęgnacyjne dla zwierząt, posiadające wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i atesty, oznaczenia producenta bądź importera, produkty dezynfekcyjne;

Podmiot realizujący płatność – oznacza zewnętrzny w stosunku do Centrowet-Cezal podmiot, pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego, innej formy płatności bezgotówkowej lub gotówki;

Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę, o której mowa w art. 331 § 1 Kodeksu Cywilnego, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową (zgodnie z przepisem art. 431 Kodeksu Cywilnego);

Regulamin – niniejszy regulamin Modułu Zamówień;

Rejestracja – procedura polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana zgodnie z postanowieniami §4 niniejszego Regulaminu;

Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Centrowet-Cezal za pośrednictwem Modułu Zamówień;

Użytkownik –inna niż Użytkownik Główny osoba upoważniona przez Użytkownika Głównego do korzystania z Konta Klienta w ograniczonym zakresie; 

Użytkownik Główny– osoba reprezentująca Klienta, mająca pełen dostęp do wszystkich funkcjonalności Konta Klienta, w tym uprawiona do zarządzania Kontem Klienta (np. zmiana danych Klienta, zmiana hasła, dodanie nowych Użytkowników); w przypadku zakładów leczniczych dla zwierząt Użytkownikiem Kluczowym może być jedynie osoba odpowiedzialna za obrót produktami leczniczymi weterynaryjnymi, tj. jest kierownik zakładu leczniczego dla zwierząt lub lekarz weterynarii przez niego wyznaczony;

Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży z Centrowet-Cezal za pośrednictwem Usługi elektronicznej  określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.

Klient może kontaktować się z Centrowet-Cezal za pośrednictwem:

a. telefon +48 61 846 24 59

b. poczty elektronicznej na adres e-mail: centrowet.weterynaria@cezal.com.pl

c. adresu korespondencyjnego: CZMiW CENTROWET-CEZAL sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań

§2. Warunki korzystania z Modułu zamówień

  1. Moduł zamówień przeznaczony jest wyłącznie dla Przedsiębiorców dokonujących zamówień w zakresie związanym bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. nie będących konsumentami).
  2. Do korzystania z Portalu konieczne jest spełnienie przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
    • dostęp do sieci Internet za pomocą łącza o przepustowości co najmniej 512 kbit/s;
    • dostęp do aktywnego konta poczty elektronicznej;
    • przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 10 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies, Mozilla Firefox w wersji 27 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies albo Google Chrome w wersji 33 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies;
  3. zalecana rozdzielczość ekranu 1024×768 pikseli.
  4. Klient uprawniony jest do korzystania z Usług elektronicznych, w tym z Modułu zamówień on-line Centrowet-Cezal przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  5. Zapoznanie się z asortymentem Modułu zamówień wymaga Rejestracji zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  6. Centrowet-Cezal nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w szczególności przerwy w funkcjonowaniu Modułu zamówień spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność Modułu zamówień z infrastrukturą techniczną Klienta – w najszerszym dozwolonym przez prawo zakresie.
  7. Klientowi zabrania się jakichkolwiek działań, które mogłyby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Modułu zamówień, w tym przede wszystkim jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Modułu zamówień lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Ponadto, Klient zobowiązany jest powstrzymać się od wykorzystywania Modułu zamówień dla celów innych niż jego przeznaczenie, w szczególności od prowadzenia za pomocą Modułu zamówień jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej, rozsyłanie spamu etc.

§3. Umowa o świadczenie Usług elektronicznych

  1. Centrowet-Cezal świadczy za pośrednictwem Modułu zamówień w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie następujące bezpłatne Usługi elektroniczne: Konto Klienta, Modułu zamówień On-line, Newsletter.
  2. Umowa o świadczenie danej Usługi elektronicznej zostaje zawarta odpowiednio:
    • Konto Klienta – z chwilą zakończenia procedury Rejestracji, zgodnie z poniższymi warunkami, na czas nieoznaczony;
    • Modułu zamówień On-line – z chwilą zalogowania się na Koncie Klienta i załadowania interaktywnego formularza w celu złożenia Zamówienia, każdorazowo odrębnie, na czas oznaczony, do chwili ostatecznego zaakceptowania przez Klienta wypełnionego formularza Zamówienia;
    • Newsletter – z chwilą dokonania Rejestracji i wyrażenia zgody przez Klienta na otrzymywanie Newsletter’a, na czas nieoznaczony;
    • Centrowet-Cezal zastrzega możliwości wyboru i zmiany rodzaju, form i sposobu udzielania dostępu do ww. Usług elektronicznych.

§4. Rejestracja i Konto Klienta

  1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest do dokonania Rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego:
    • podając wymagane dane, w szczególności: imię i nazwisko, firmę, NIP, e-mail, numer telefonu, adres oraz Hasło,
    • oświadczając, że Klient jest Przedsiębiorcą dokonującym Zamówień Produktów w zakresie związanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. nie dokonuje transakcji w charakterze konsumenta);
    • akceptując niniejszy Regulamin Modułu zamówień On-line; oraz
    • wyrażając zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji Usług elektronicznych oraz do realizacji Zamówień Klienta.
  2. Klient, który zamierza zamawiać lecznicze produkty lecznicze weterynaryjne zobowiązany jest dodatkowo w trakcie Rejestracji załączyć elektroniczne kopie (skany lub fotografie) dokumentów potwierdzających, że ma on prawo dokonywać obrotu takimi produktami, tj. odpowiednio:
    • aktualny wpis do rejestru zakładów leczniczych dla zwierząt; albo
    • zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej produktów leczniczych weterynaryjnych; albo
    • potwierdzenie zgłoszenia wojewódzkiemu lekarzowi weterynarii zamiaru obrotu detalicznego produktami leczniczymi weterynaryjnymi wydawanymi bez przepisu lekarza (OTC) – w tym przypadku status Klienta nie uprawnia do zamówień w ramach Modułu zamówień produktów leczniczych weterynaryjnych innych niż OTC.
  3. Wskazane wyżej kopie dokumentów powinny być plikami graficznymi zapisanymi w jednym z następujących formatów: .jpg, .tif, .png, .bmp, .doc, .docx, .pdf, .odt. Rozmiar każdego z nich nie powinien przekraczać 2 MB.
  4. Dokonanie Rejestracji (uaktywnienie Konta Klienta przez Centrowet-Cezal) wymaga weryfikacji dokumentów, o których mowa w ust. 2. W razie jakichkolwiek wątpliwości, co do treści tych dokumentów, Centrowet-Cezal zastrzega sobie możliwość dodatkowego kontaktu z Klientem drogą e-mailową lub telefoniczną w celu uzyskania dodatkowych wyjaśnień. Po weryfikacji, o której mowa wyżej, Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta.
  5. W toku Rejestracji Klient zobowiązany jest wskazać Użytkownika Kluczowego, posiadającego pełen dostęp do Konta Klienta. W trakcie Rejestracji Klient ma prawo wskazać również jednego lub więcej Użytkowników, przypisując każdemu z nich odpowiedni status (spośród dostępnych w Module zamówień) określający zakres uprawnień do korzystania z Konta Klienta. Po zakończeniu Rejestracji Użytkownik Główny ma możliwość dodawania, usuwania oraz wprowadzania zmian statusu dotychczasowych Użytkowników. Do Użytkownika Głównego oraz do każdego z Użytkowników przypisane są odrębne loginy i Hasła, umożliwiające logowanie do Konta Klienta.
  6. Użytkownik Główny ma prawo zmieniać dane Klienta podane w formularzu rejestracyjnym, składając odpowiednią dyspozycję za pośrednictwem narzędzi Konta Użytkownika. Centrowet-Cezal zastrzega sobie prawo weryfikacji wprowadzonych danych.
  7. Konto Klienta polega na udostępnieniu Klientowi panelu umożliwiającego zapoznanie się z treściami informacyjnymi, że szczegółową ofertą Produktów, składanie Zamówień poprzez korzystanie z kolejnej Usługi elektronicznej, , ale także śledzenie stanu realizacji aktualnych i historycznych Zamówień, przebiegu procesu reklamacyjnego.
  8. Klient, jak również wyznaczeni przez niego Użytkownicy (w tym Użytkownik Główny), mają obowiązek zachowania w tajemnicy loginów i Haseł przypisanych do Konta Klienta; w granicach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, odpowiedzialnym za wszelkie działania związane z posługiwaniem się loginami i Hasłami do danego Konta Klienta jest sam Klient; Hasło stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości Klienta i wyznaczonych przez niego Użytkowników. Niezależnie od powyższego, Centrowet-Cezal zaleca korzystanie z programów antywirusowych celem zapewnienia właściwych środków ostrożności, co wzmocni system ochronny stosowany przez Centrowet-Cezal. W tym miejscu Centrowet-Cezal wyraźnie wskazuje, iż nigdy nie zwraca się do Klienta o udostępnienie w jakiejkolwiek formie Hasła.

§5. Moduł zamówień On-line

  1. Po dokonaniu Rejestracji i utworzeniu Konta Klienta, Klient otrzymuje możliwość zapoznania się ze szczegółową ofertą Produktów oraz składania Zamówień na Produkty objęte ofertą Modułu zamówień, na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.
  2. Klienci uzyskują dostęp do bazy Produktów, odpowiednio do zakresu ich uprawnień wynikających z przepisów Prawa Farmaceutycznego.
  3. Klient poprzez swoich Użytkowników (w tym Użytkownika Głównego) dokonuje Zamówienia za pośrednictwem interaktywnego formularza poprzez akceptację Produktów, których zamówieniem jest zainteresowany. Akceptacja każdego odrębnego Produktu dokonywana jest poprzez wybór polecenia „Do Koszyka” lub prezentowanego graficznie przy każdym Produkcie.
  4. Po skompletowaniu Zamówienia, zgodnie z powyższym, Klient wypełnia pozostałe dane formularza interaktywnego, przy czym dane odbiorcy Zamówienia i adres dostawy uzupełniane są automatycznie.
  5. Złożenie Zamówienia następuje po wyborze polecenia „Zamawiam” pod prawidłowo wypełnionym formularzem Zamówienia.
  6. Każdorazowo przed akceptacją Zamówienia z obowiązkiem zapłaty na stronie pojawia się informacja o łącznej cenie za Produkty oraz wszelkich dodatkowych kosztach jakie Klient obowiązany jest ponieść w związku z Zamówieniem.
  7. Złożenie Zamówienia, na opisanych zasadach i przy wykorzystaniu Usługi Modułu Zamówień On-line, stanowi złożenie przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży Produktów w nim wskazanych.
  8. Po złożeniu Zamówienia Centrowet-Cezal przesyła Klientowi wiadomością elektroniczną na adres poczty elektronicznej zapisany na Koncie Klienta jako potwierdzenie przyjęcia Zamówienia. Z chwilą wygenerowania do Klienta tej informacji dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych Produktów.
  9. Centrowet-Cezal nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, nieprawidłowe działanie czy niedziałanie systemu płatniczego zapewnianego przez Podmiot realizujący płatność.
  10. Centrowet-Cezal zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówień, bez podania przyczyny, o czym zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Klienta, przesyłając wiadomość elektroniczną na adres email Klienta.

§6. Newsletter

  1. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Centrowet-Cezal, za zgodą Klienta, na podany przy Rejestracji adres poczty elektronicznej, informacji handlowej zawierającej dane o nowych Produktach i usługach w ofercie Centrowet-Cezal.
  2. Klient może wyrazić zgodę na przesyłanie mu informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez wybór stosownej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w późniejszym terminie za pośrednictwem Konta Klienta – odnośnik „Newsletter”.
  3. Klient ma prawo w każdym czasie zrezygnować z prenumeraty Newslettera w trybie wskazanym w §8 Regulaminu.

§7. Tryb postępowania reklamacyjnego dla Usług elektronicznych

  1. Centrowet-Cezal nie ponosi odpowiedzialności za przerwy, zakłócenia w świadczeniu Usług elektronicznych czy brak możliwości dostępu do usług, wywołanych przyczynami niezawinionymi przez Centrowet-Cezal, w szczególności w wyniku działania Siły Wyższej bądź podmiotów trzecich.
  2. Każda ze Stron zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu, jak i korzystania z Modułu zamówień, w tym korzystania z Usług elektronicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Klientowi przysługuje uprawnienie do złożenia reklamacji w przedmiocie nienależytego świadczenia Usługi elektronicznej przez Centrowet-Cezal poprzez złożenie pisma drogą elektroniczną na adres: centrowet.weterynaria@cezal.com.pl, bądź drogą pocztową na adres: CZMiW CENTROWET-CEZAL sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, z dopiskiem ‘Reklamacja odnośnie do świadczenia usług online’. Pismo winno zawierać opis zarzutu stawianego pod adresem Centrowet-Cezal stanowiącego o nienależytym świadczeniu Usługi elektronicznej oraz adres zwrotny Klienta.
  4. Centrowet-Cezal rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. W sytuacji niemożności rozpoznania reklamacji w ww. terminie Centrowet-Cezal powiadomi Klienta o powyższym ze wskazaniem przyczyn takiego stanu rzeczy oraz przewidywanym terminie ostatecznego rozstrzygnięcia.

§8. Odstąpienie i rozwiązanie umowy o świadczenie Usług elektronicznych

  1. Klientowi przysługuje uprawnienie do wypowiedzenia umowy o świadczenie Usług elektronicznych zawartych na czas nieoznaczony, tj. Konta Klienta i Newsletter, w każdym czasie, poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: centrowet.weterynaria@cezal.com.pl, odpowiednio z prośbą o usunięcie Konta Klienta i/lub rezygnacji z otrzymywania Newsletter’a.
  2. Centrowet-Cezal może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w wypadku, gdy Klient narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym lub dokonuje zamówień Produktów, do nabywania których nie posiada uprawnień lub stracił takie uprawnienia. Naruszenie Regulaminu musi mieć charakter obiektywny i bezprawny. Wypowiedzenie może być złożone po bezskutecznym, co najmniej jednokrotnym, wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu, jeżeli zaprzestanie naruszeń jest możliwe. Rozwiązanie umowy następuje w takim wypadku ze skutkiem natychmiastowym.
  3. Wypowiedzenie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej na czas nieoznaczony, nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez Strony w czasie trwania umowy.
  4. Niezależnie od powyższych postanowień Strony mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia Stron.

§9. Umowa sprzedaży

  1. Centrowet-Cezal dostarcza Klientowi dokument sprzedaży w postaci faktury VAT dla Przedsiębiorcy, wraz z dostarczonym Produktem. Dokument sprzedaży stanowi potwierdzenie treści złożonego Zamówienia.
  2. Zamówienia realizowane są w dni robocze, zgodnie z przyjętym harmonogramem dostaw.
  3. Przewidywany termin dostarczenia produktów do klienta to: od jednego do trzech dni roboczych po złożeniu zamówienia.
  4. Dostawa następuje na zarejestrowany na Koncie Klienta adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. Koszt dostawy uzależniony jest do formy, wartości, rozmiarów i masy Produktów.
  6. Z chwilą dostawy (odebrania) Produktów przez Klienta przechodzą na niego korzyści i ciężary z nią związane oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu.

§10. Zmiana Zamówienia i jego anulowanie

  1. Modyfikacja lub rezygnacja z Zamówienia po jego złożeniu przez Klienta wymaga każdorazowo zgody Centrowet-Cezal udzielonej w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres podany przez Klienta. Wnioski w tej sprawie Klient winien kierować do Centrowet-Cezal poprzez kontakt telefoniczny lub emailowy.
  2. W razie zgody na rezygnację z Zamówienia (tak w całości jak i w części), jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot ceny sprzedaży (odpowiedniej części ceny sprzedaży) nastąpi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Zasady zwrotu należności zostały szczegółowo opisane w §14 Regulaminu.

§11. Ceny Produktów

  1. Wszystkie ceny Produktów wskazane pod każdym Produktem wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek od towarów i usług według obowiązującej stawki. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy i płatności, przy czym całkowity koszt Zamówienia wskazany jest na formularzu, zgodnie z §5 ust. 6 niniejszego Regulaminu.
  2. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca od chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
  3. Ceny podane na stronach Modułu zamówień dotyczą wyłącznie oferty Modułu zamówień i obowiązują przy Zamówieniach składanych za pośrednictwem Modułu zamówień. Ceny te nie są cenami obowiązującymi dla innych form sprzedaży Produktów przez Centrowet-Cezal.
  4. Koszty dostawy uzależnione są od czynników takich jak: sposób dostarczenia Produktu do Klienta, wartość oraz wielkość Zamówienia, rodzaj transportu. Stąd podawane są one każdorazowo przy wyborze sposobu dostawy Produktu lub Produktów przez Klienta. Centrowet-Cezal zastrzega sobie prawo ustalenia minimalnej wartości Zamówienia, przy której przekroczeniu dostawa będzie darmowa. Całkowity koszt Zamówienia, czyli cena Produktów powiększona o koszty dostawy, podawany jest w Koszyku przed potwierdzeniem Zamówienia przez Klienta. Centrowet-Cezal zastrzega sobie prawo zmiany wysokości opłaty za dostawę w razie zmiany kosztów dostawy, o czym Centrowet-Cezal zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Klienta, umożliwiając mu rezygnację z Zamówienia w razie braku akceptacji podwyższonych kosztów dostawy.
  5. W przypadku, gdy Klient dokona zwrotu towaru, przez co łączna wartość zamówienia będzie niższa niż wartość minimalna kwalifikująca do darmowej dostawy, Centrowet-Cezal obciąży Klienta kosztami dostawy danego zamówienia.
  6. Centrowet-Cezal zastrzega sobie prawo do bieżącego modyfikowania cen Produktów, jak również do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Wskazane w poprzednim zdaniu uprawnienie nie wpływa na Zamówienia złożone i potwierdzone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
  7. Promocje obowiązujące w Module zamówień nie podlegają łączeniu, chyba że regulamin danej promocji wyraźnie stanowi inaczej.
  8. W Module zamówień mogą być dostępne akcje promocyjne obejmujące pakiety produktów, których cena promocyjna obowiązuje jedynie przy zakupie ustalonej ilości sztuk produktów. W przypadku, gdy Klient zakupi w ramach takiej akcji pakiet kilku sztuk produktów, a następnie dokona zwrotu części z nich, Centrowet-Cezal obciąży Klienta różnicą wartości między obowiązującą Klienta ceną cennikową danych produktów, a ceną promocyjną.

§12. Dopuszczalne formy płatności

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty z dostawą na terytorium Polski:
    • płatność gotówką przy odbiorze – w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia do realizacji;
    • przelew na rachunek bankowy Centrowet-Cezal – w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczyna się po uznaniu rachunku bankowego Centrowet-Cezal kwotą przelewu;
    • z odroczonym terminem płatności (poprzez przelew na rachunek bankowy Centrowet-Cezal) – w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia do realizacji.
  2. W przypadku wybranych Produktów bądź ilości zamówionych Produktów, Centrowet-Cezal zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności za Zamówienie.
  3. Centrowet-Cezal zastrzega sobie prawo do wyłączenia formy płatności „płatność gotówką przy odbiorze” Klientowi, który nie odebrał wcześniej zrealizowanego Zamówienia płatnego przy odbiorze, bez względu na formę dostawy. Przywrócenie formy dokonania zapłaty „płatność gotówką przy odbiorze” dla danego Klienta następuje po złożeniu i odebraniu kolejnego Zamówienia opłaconego w inny sposób niż „przy odbiorze”.
  4. Własność Produktu będącego przedmiotem sprzedaży przechodzi na Klienta z chwilą wydania mu Produktu, przy czym nie wcześniej niż w momencie całkowitego uregulowania za niego należności.

§13. Informowanie o Produktach

  1. Zamieszczone na stronach Modułu zamówień informacje o Produktach nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Zamieszczone na stronach Modułu zamówień zdjęcia i opisy Produktów mają charakter wyłącznie informacyjny i stanowią własność Centrowet-Cezal.
  3. Treści informacyjne zamieszczane na Module Zamówień nie stanowią porad o charakterze medycznym i nie mogą być traktowane jako specjalistyczne formy diagnozy czy zalecenia. W żaden sposób nie mogą one zastępować specjalistycznych badań weterynaryjnych z udziałem profesjonalisty i nie mogą być podstawą do stosowania jakichkolwiek wyrobów medycznych, czy form terapii.

§14. Zwrot ceny

  1. Centrowet-Cezal zwróci Klientowi uiszczoną cenę Produktu niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych w przypadku:
    • rezygnacji z Zamówienia lub jego części (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją;
    • odmowy realizacji Zamówienia na podstawie § 5 ust. 10 niniejszego Regulaminu;
    • uznania reklamacji i braku możliwości wymiany Produktu, usunięcia wady Produktu lub obniżenia ceny.
  2. Jeżeli Klient dokonał płatności przelewem zwrot należności może nastąpić na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność. W przypadku płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Centrowet-Cezal identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa, zwrot nastąpi na rachunek bankowy Klienta wyłącznie na podstawie jego dyspozycji. Dyspozycja przekazywana jest do Centrowet-Cezal poprzez kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: centrowet.weterynaria@cezal.com.pl lub za pośrednictwem strony Modułu zamówień. Centrowet-Cezal zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu.
  3. Klient ma prawo zadecydować, że kwota podlegająca zwrotowi na rzecz Klienta, w przypadkach wskazanych w ust. 1, zostanie zaliczona na poczet kolejnych zobowiązań Klienta z tytułu zakupu Produktów.
  4. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Centrowet-Cezal nie odpowiada za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Centrowet-Cezal numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Centrowet-Cezal takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. Centrowet-Cezal nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.
  5. W razie, gdy Klient dokonał płatności za Produkt z nienależącego do niego rachunku bankowego, zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza tego rachunku bankowego przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz Centrowet-Cezal zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym paragrafie.

§15. Warunki gwarancji jakości

  1. Produkty sprzedawane przez Centrowet-Cezal mogą być objęte gwarancją udzieloną przez Centrowet-Cezal, o ile wynika to z karty gwarancyjnej załączonej do Produktu lub z informacji o Produkcie zamieszczonej na stronach Modułu zamówień.
  2. Uprawnienia z tytułu gwarancji Klient winien wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej załączonej do Produktu lub zamieszczonymi w ramach informacji o Produkcie na stronach Modułu zamówień. W razie konieczności uzyskania dokładniejszych informacji na temat gwarancji należy zwrócić się z zapytaniem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: centrowet.weterynaria@cezal.com.pl
  3. O ile warunki gwarancji, o których mowa w ustępie poprzedzającym nie stanowią inaczej, zastosowanie znajdą następujące reguły:
    • Gwarancja nie obejmuje wad wynikłych z niezachowania przez Klienta postanowień instrukcji obsługi Produktu.
    • Klient zobowiązany jest zbadać Produkt, co do jego kompletności oraz występowania wad jawnych, niezwłocznie po jego dostarczeniu, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia odbioru Produktu.
    • Klient traci uprawnienia wynikające z gwarancji, jeżeli:o wadzie wiedział lub z łatwością mógł wadę zauważyć,
    • dokona naprawy Produktu bez uzgodnienia z Centrowet-Cezal,
    • nie zgłosi Centrowet-Cezal wady Produktu w formie pisemnej w terminie wskazanym w §16   Regulaminu.
  4. W przypadku Produktu, na który Centrowet-Cezal udzielił gwarancji, Klient może reklamować wadliwy Produkt składając reklamację zgodnie z postanowieniami §17 Regulaminu.
  5. Centrowet-Cezal zastrzega sobie prawo wskazania w karcie gwarancyjnej załączonej do Produktu lub w ramach informacji o Produkcie na stronach Modułu zamówień, podmiotu odpowiedzialnego z tytułu dzielonej gwarancji jakości.
  6. Klientowi nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi za wady.

§16. Zwrot opakowań

  1. Klient otrzymujący Produkt w opakowaniu zwrotnym tj. paleta EUR, pojemnik plastikowy zamykany, butla azotowa winien dokonać jego zwrotu za pośrednictwem podmiotu doręczającego następną dostawę Produktów Centrowet-Cezal, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostawy Produktów, których dotyczą opakowania zwrotne. W przypadku zwrotu za pośrednictwem podmiotu wskazanego w zdaniu poprzednim, koszty pokrywa Centrowet-Cezal. W każdym innym przypadku, koszty zwrotu pokrywa Klient.
  2. W przypadku niedotrzymania warunku opisanego w punkcie poprzedzającym, Centrowet-Cezal będzie zobowiązany do wystawienia faktury VAT dokumentującej wartość niezwróconych opakowań w terminie 7 dni, od upływu terminu wskazanego w punkcie poprzedzającym, do zapłaty czego Klient będzie zobowiązany, co zgodne jest z obowiązującymi przepisami prawa.

§17. Zasady przyjmowania reklamacji

  1. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji jakościowych niezwłocznie po jej zauważeniu, zgodnie z przepisami prawa. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji ilościowych w momencie dostarczenia przesyłki lub w ciągu 24 godzin (w dniu roboczym) od momentu odbioru przesyłki. Ewentualne późniejsze zgłoszenie wad wyłącza odpowiedzialność Centrowet-Cezal w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.
  2. Centrowet-Cezal ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania w ciągu 14 (czternaście) dni roboczych, chyba że charakter zgłoszonej wady wymaga dłuższego terminu na rozpatrzenie reklamacji. Centrowet-Cezal poinformuje Klienta o przewidywalnym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  3. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Centrowet-Cezal, Klient powinien rozpocząć procedurę reklamacyjną poprzez kontakt telefoniczny. Następnie dostarczyć reklamowany Produkt wraz z protokołem reklamacyjnym do magazynu Centrowet-Cezal z którego został dostarczany. W składanej reklamacji Klient powinien opisać problem będący podstawą jej złożenia i dostrzeżone wady Produktu.
  4. Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
  5. Bezpośredni koszt odesłania reklamowanego Produktu za pośrednictwem firmy kurierskiej ponosi Klient. W przypadku uznania zasadności gwarancji, Centrowet-Cezal pokrywa koszt odesłania reklamowanego Produktu poniesiony przez Klienta.
  6. W przypadku gdy reklamacja okaże się bezzasadna, wszelkie koszty poniesione przez Centrowet-Cezal w związku z jej zgłoszeniem przez Klienta, pokrywa Klient.
  7. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Centrowet-Cezal – wedle swego wyboru – niezwłocznie wadę usunie albo wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad.
  8. Centrowet-Cezal zastrzega, że nie odbiera adresowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

§18. Promocje i wyprzedaże

  1. Na stronach Modułu zamówień mogą znajdować się informacje o promocjach (zwanych dalej „Promocjami”).
  2. Promocji nie można łączyć z innymi promocjami Modułu zamówień, chyba że regulamin danej promocji będzie stanowił inaczej.
  3. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba Produktów. Realizacja takich Zamówień następuje według kolejności wpływu potwierdzonych Zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

§19. Prawa własności intelektualnej

  1. Wszelkie prawa własności Intelektualnej, w tym majątkowe prawa autorskie do Modułu zamówień, treści w nim zamieszczonych (słownych i graficznych) oraz znaku towarowego „Centrowet-Cezal” przysługują Centrowet-Cezal i w żadnym zakresie nie zostają przeniesione na Klienta, ani nie zostaje udzielona licencja na ich korzystanie, z zastrzeżeniem ustępu poniższego.
  2. Wszelkie prawa własności intelektualnej obejmujące znaki towarowe, logotypy, wizerunki Produktów należą do podmiotów trzecich będących ich producentami lub importerami i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy – Prawo własności przemysłowej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 324 ze zm.), a Centrowet-Cezal pozostaje uprawniony do posługiwania się nimi w ramach działania Modułu zamówień i na potrzeby identyfikacji Produktów celem przedstawienia zamieszczonych ofert sprzedaży.
  3. Klient zobowiązuje się do respektowania powyżej opisanych praw i w żadnym zakresie nie pozostaje uprawniony, ani upoważniony do posługiwania się nimi w jakimkolwiek celu, bez uprzedniej wyraźnej pisemnej zgody podmiotu uprawnionego.
  4. Wszystkie materiały zamieszczone na Module zamówień są chronione prawami autorskimi. Żaden z zamieszczonych materiałów nie może być kopiowany, modyfikowany, dystrybuowany, publikowany, ładowany, wyświetlany, wystawiany ani nadawany w żadnej formie i przy użyciu żadnych środków, w szczególności: elektronicznych, mechanicznych, fotograficznych, rejestrujących, bez pisemnego zezwolenia Centrowet-Cezal.

§20. Odpowiedzialność Klientów

  1. Niedopuszczalne jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, rozsyłanie i umieszczanie niezamówionej informacji handlowej oraz niezgodnym z rzeczywistym stanem rzeczy.
  2. Klient obowiązany jest do korzystania z Modułu zamówień w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, niniejszym Regulaminem oraz dobrymi obyczajami, przy poszanowaniu praw osób trzecich, w tym niedozwolone jest korzystanie z Modułu zamówień w sposób zakłócający jego funkcjonowanie.
  3. W przypadku naruszenia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu przez Klienta, Centrowet-Cezal zastrzega sobie prawo do wstrzymania świadczenia Usług elektronicznych.

§21. Ochrona danych osobowych

  1. Przetwarzania danych osobowych dokonuje się w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z  27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną wyłącznie dla celów związanych ze świadczoną Usługą elektroniczną oraz w celu promocji (marketingu) Produktów, na zasadach zawartych w niniejszym Regulaminie.
  2. Administratorem danych osobowych jest Centrowet-Cezal, który zapewnia środki ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przy czym Klient wyraża zgodę i akceptuje zasadność i możliwość przekazania przez Centrowet-Cezal danych osobowych Klienta podmiotowi świadczącemu usługi przewozu towarów na potrzeby realizacji dostawy Zamówienia.
  3. Zakres danych osobowych, jakie są przetwarzane przez Centrowet-Cezal celem umożliwienia Klientowi korzystania z usług oferowanych przez Moduł zamówień obejmuje dane wymienione w §4. 1, tj. w szczególności: imię i nazwisko, firmę, NIP, e-mail, numer telefonu, adres oraz Hasło.
  4. Dane osobowe Klientów mogą być udostępniane przez Centrowet-Cezal podmiotom, które są uprawnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także podwykonawcom usług w celu wykonania umowy w zakresie objętym działalnością, wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień na Platformie Zamówień Centrowet-Cezal oraz przesyłania – drogą elektroniczną – informacji o promocjach i aktualnej ofercie Modułu zamówień, jak również materiałów informacyjno-marketingowych.
  5. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, choć konieczne dla realizacji zamówień w Module zamówień. Niepodanie wymaganych danych skutkuje brakiem możliwości realizacji zamówień w Module zamówień.
  6. Podstawą przetwarzania danych osobowych Klienta jest jego niezbędność do wykonania umowy, tj. realizacji zamówień Klienta za pośrednictwem Modułu zamówień lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem.
  7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klientowi przysługuje prawo do: dostępu do własnych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia lub ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych osobowych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. W przypadku Klienta, który wyraził zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, w tym przesyłanie Klientowi drogą elektroniczną informacji handlowych, Centrowet-Cezal może udostępniać zebrane dane osobowe Klienta podmiotom współpracującym z Centrowet-Cezal (w tym dostawcom Centrowet-Cezal) lub spółkom z grupy kapitałowej Cezal.
  9. W razie udzielenia przez Klienta zgody na przekazywanie danych dostawcom towarów oferowanych przez Centrowet-Cezal w celach promocji towarów i usług oferowanych przez te pomioty, prowadzenia przez nie analiz handlowych oraz zarządzania ich działalnością handlową zgoda może być odwołana w każdym czasie. Klient może wycofać swoją zgodę w każdej chwili w taki sam sposób, jak jej udzielił.
  10. Zgłoszenie przez Klienta żądania usunięcia przez Centrowet-Cezal danych osobowych powoduje niemożność dalszego korzystania z Modułu zamówień z przyczyn technicznych.
  11. Szczegółowe zasady ochrony danych osobowych Klientów opisane są w odrębnym dokumencie (RODI i Polityka prywatności), dostępnym na stronie głównej www.centrowet-cezal.com.pl.

§22. Polityka Cookies

  1. Dla celów statystycznych, jak również z zamiarem zapewnienia jak najwyższej jakości usług, Moduł zamówień wykorzystuje dane zapisywane przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. „cookies”).
  2. Klient ma prawo w każdym czasie dokonać zmiany ustawienia przeglądarki, aby nie akceptowała takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy przy tym mieć na uwadze, że brak akceptacji plików cookie może wywołać utrudnienia w korzystaniu z Modułem zamówień.
  3. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookie na urządzeniu Klienta jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na zapisywanie powyższych plików na tym urządzeniu Klienta. Więcej informacji w tym zakresie znajduje się w Polityce Prywatności, dostępnej na stronie Modułu zamówień.

§23. Postanowienia końcowe

  1. Prawa i obowiązki Centrowet-Cezal oraz Klienta określa wyłącznie niniejszy Regulamin oraz obowiązujące w Polsce przepisy prawa.
  2. Centrowet-Cezal ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy sprzedaży i / lub Umowy o świadczenie usług elektronicznych na zasadach ogólnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, z tym zastrzeżeniem, iż w odniesieniu do Klientów będących Przedsiębiorcami, Centrowet-Cezal ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego zawinienia i w granicach szkody rzeczywiście poniesionej.
  3. Centrowet-Cezal dokłada wszelkich starań by świadczone usługi w ramach Modułu zamówień były na najwyższym poziomie, jednakże Centrowet-Cezal nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Modułu zamówień w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Modułu zamówień.
  4. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Centrowet-Cezal nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
  5. Korzystanie z Modułu zamówień przez Klienta jest dobrowolne i oznacza akceptację niniejszego Regulaminu. W razie braku akceptacji Regulaminu, Usługobiorca nie ma możliwości Rejestracji i korzystania z Usług elektronicznych i powinien powstrzymać się od korzystania z Modułu zamówień. W takim wypadku dostępne dla takiego Klienta są wyłącznie publikowane treści informacyjne.
  6. Regulamin stanowi integralną część Umowy sprzedaży zawieranej z Klientem za pośrednictwem modułu zamówień oraz umowy o świadczenie Usług elektronicznych.
  7. Centrowet-Cezal zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z przyczyn prawnych, technicznych, lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie ustalonym przez Centrowet-Cezal, nie krótszym niż 3 (trzy) dni od dnia udostępnienia na stronie centrowet-cezal.com.pl zmienionego Regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu będą realizowane zgodnie z dotychczasowymi postanowieniami Regulaminu.
  8. Obowiązujący Regulamin każdorazowo dostępny jest na stronie centrowet-cezal.com.pl, zgodnie z postanowieniami wstępnymi.
  9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
  10. Gdyby jakiekolwiek postanowienie Regulaminu okazało się nieważne albo bezskuteczne, nie wpływa to na ważność i skuteczność pozostałych jej postanowień. W takim wypadku Strony zastąpią postanowienie uznane za nieważne lub bezskuteczne innym, zgodnym z prawem, postanowieniem realizującym możliwie najbardziej zbliżony cel gospodarczy i odzwierciedlającym pierwotną intencję stron.
  11. Wszelkie spory powstałe z związku z wykonaniem określonych w Regulaminie stosunków cywilnoprawnych, Strony będą w pierwszej kolejności rozwiązywać polubownie. W razie bezskuteczności, spory rozstrzygać będzie wyłącznie sąd powszechny właściwy dla siedziby Centrowet-Cezal.
  12. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.06.2023.